petek, 15. januar 2016

Vse najboljše sinko

Juhuhuuu ... vse najboljše za tvojih 10 let!
Težko dojemam, da jih sine šteje že 10! In če mami zadnje čase na veliko papirčka, se pa že spodobi, da se za svojega otroka potrudim z nečim novim, kar bo v otroških očeh naredilo... wau!
Torej, ideja je bila, da bi svojemu nogometnemu navdušencu na voščilnici izdelala nogometno igrišče in žogo, ki bi šla v gol in ven iz gola. Ob brskanju na internetu sem našla tole luštno rešitev, ki se imenuje Penny slider card (morda je ustvarjalkam znana, zase pa lahko rečem, da sem odkrila toplo vodo:-)

Najnovejša pridobitev - štampiljke Lepe misli Najlepšega para sem ujela v utor za žogo in mislim, da se je misel zelo lepo ujela s celotno "zgodbo" voščilnice.
Žoga ima bleščeč lesk, ker sem jo premazala 3D clear glossom, da je bolj kompaktna in da izstopa.


In seveda zlat pokal za zmagovalce...

Moram priznati, da sem zelo uživala pri izdelovanju te voščilnice... ne vem, ali je to iz mene vrela ljubezen ali vzhičenje nad pričakovanim rezultatom.
Z rezultatom sem namreč več kot zadovoljna in komaj čakam, da mu jo izročim!

p.s. nekaterim doma ni bilo jasno, da je tisto belo GOL, zato sem dodala vanj še mrežico. Takšne kritike sem vedno zelo vesela, saj je to pot do pravih izboljšav!

p.s.s. spet popravljam objavo.... Sedaj pa bo zares zadetek v polno. 
Hvala Renata za odličen namig, da bi bilo super, če bi šla žoga tudi v gol. Vse se da, če se hoče - spodnjo vratnico sem malo odrezala, dodala še en gol in tukaj je dodelana verzija dvojnega gola, z žogo v golu!



Prijavljam jo na izziv:
Ko me inspirira #44 
- v  galerija meseca januarja (štampiljke in pravokotniki s šivi najlepši par).

13 komentarjev:

  1. Na prvi sliki sem tudi jaz pogrešala mrežo. Mogoče bi edino bolj 3D dvignila gol, da bi žoga šla v gol. Vseeno je voščilnica vrhunska. Trud je poplačan. Čestitke sinu in mami.

    OdgovoriIzbriši
  2. neverjetna voščilnica, super si tole naredila v perfekcijo! obožujem take tematske.

    OdgovoriIzbriši
  3. Klikam, pa neumnosti počnem :-( Nov poskus, glede na to, da sem prejšnji komentar izbrisala.
    Super je! Dodelana pa še boljša. Žiga bo ziher navdušen, naslednje boste pa skupaj delali. Lepo se imejte in lepo praznujte. Čestitke še z moje strani, kar vnaprej.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako fantastično nogometno voščilnico si naredila in kako lepo žaga poleti v gol :-)) Krasna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, pa to si res tako odlično speljala. Zadja z mrežo in žogo prav v golu je zadetek v polno. Je kje kak fant, ki je ne bi bil vesel? Ga ni! Bravo, lp:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo tole je pa ena super voščilnica in dodelana varianta je perfektna. Vredno posnemanja. To je bil sin gotovo navdušen.

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično opravljeno delo. Voščilnica je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Najprej mi je všeč, da si se lotila tako posebne voščilnice za Žigija.
    Še bolj pa, da si jo z nekaj nasveti in namigi naredila še boljšo.
    Jutri pa le poročaj kako je bil kaj prejemnik vesel.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Presenečenje, iskren nasmeh in navdušenje - neprecenljivo! Točno za takšne trenutke se ustvarja!

      Izbriši
  9. Krasno igrišče si naredila in super za žogo, ki leti v gol.

    OdgovoriIzbriši
  10. :-) mi 2 sva imeli pa zelo podobne misli te dni...tudi jaz sme našemu 13-letniku izdelala nogometno čestitko. Krasna je tvoja z vsemi dodatki! Vse najboljše Žigu!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zagotovo je izdelava take voščilnice človeku v posebno veselje in definitivno izžareva ljubezen. Odlično si opravila delo in sedaj na koncu, ko žoga dejansko gre v gol, je pa pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ooo, kako je moral biti vesel!!! Prav res je čudovita. Vse najboljše Žigi in seveda mamici :-).

    OdgovoriIzbriši