nedelja, 07. februar 2016

Kolesarska za deklico

Voščilnice s kovančkom - penny slider card - so me očitno obsedle. Za otroke se mi zdijo zelo luštne in prisrčne, saj vsebujejo dinamiko, ki otroke navduši.
Tokrat sem izdelala "kolesarsko", s prikupno deklico za prikupno prejemnico.


Tale luštna štampiljka je iz seta večih štampiljk, ki so jih za darilo od tete dobili moji otroci. Hvala teta!

Oblaček sem kar na pamet izrezala iz papirja in nežno posenčila ozadje z maskiranjem, tako da je tudi površno odrezan oblaček izpadel super. Deklico sem izrezala " prostoročno" in nalepila na moss gumi, da je bolj stabilna. Za hribčke sem uporabila vijuge iz kompleta Najlepšega para Čarobni prazniki, v notranjost pa še napis Vse najboljše, prav tako šablona na najboljšega Najlepšega para.
Lepim v galerijo meseca februarja

10 komentarjev:

  1. Sem se spraševala, preden sem prebrala, kako si uspela naredit kolesarko, da je trdna. Si mi dala spet en podatek, kako narediti stvar dobro. Krasna voščilnica je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihi, ja prav kjut so tele "premikajoče" voščilnice. Je dodaten element presenečenja za prejemnika. Super mamo in teto imajo tvoji otroci ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, kolk je luštna.
    Me zanima, če še znaš narediti "stabilno" otroško voščilnico.
    Si videla slide v krogu pri MOI?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda, naslednja prikupna kolesarka bo kolesarila v krogu ali ovalu.

      Izbriši
  4. Niso samo tebe, tudi mene so ;)
    Krasna kolesarka. Zanima me, ali se samo vozi ali se tudi vrti. Če daš pravokotno 3D blazinico se verjetno ne vrti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tale se samo vozi, je s kvadratno blazinico.

      Izbriši
    2. Ja, saj drugače ne bi imelo smisla ;)

      Izbriši
  5. Super! Tale luškan motiv je prav primeren za premikajočo voščilnico. :-) Zelo lepo si izdelala ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  6. iii, kako super se zapelje deklica po lepo pokrajini.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jej, super ljubka in vesela je.

    OdgovoriIzbriši