ponedeljek, 01. februar 2016

Nogometna voščilnica in nogometni torti

Za Žigovega prijatelja, prav tako nogometnega navdušenca, sem izdelala še eno nogometno voščilnico. Kaj pa drugega.... Že Žiga je bil navdušen nad svojo voščilnico, zato sem ostala pri preverjenem receptu... to je, da se na voščilnici "dogaja" in gre žoga iz gola v gol.  Nastala je še ena "penny slider card".
Iz gola gre žoga v gol za 9 let ...

V utor za žogo sem skušala ujeti napis Vse najboljše iz kompleta Sreča Najlepšega para.

V četrtek sem bila na Tinini predstavitveni delavnici v Rayherju in nabavila cel kup novih pripomočkov. Med drugim tudi tale čudovit strukturiran scrapbooking papir. Ne vem, zakaj ga nimam že od vedno, saj izpade super.

Voščilnico lepim v:
-   galerija meseca februarja (komplet Srečno Najlepši par ter vijuga s šivi za utor iz kompleta Čarobni prazniki).


Za konec pa pokažem še torti, ki sem ju naredila za sinovo praznovanje svoje 10-ke. Dve torti pa zato, ker nas je bilo veliko in ker je slavljenec izraziti ljubitelj sacherce, nekateri v družini pa samo sadnih in sočnih okusov.
Ena je bila sila enostavna - nogometna žoga oziroma pol žoge - smetana + obvezno najboljše Kraševe čokoladne mrvice za črne petkotnike. Druga pa z znakom najljubšega moštva iz tičine in marcipana. Brez crafting pripomočkov tudi pri torti ni šlo, saj sem črke rezala s pomočjo izrezanih papirnatih črk, s pomočjo nožka, itd. ....

Moj dragi mož pa se je lotil izdelave domačega vlečenega testa in tele slastne mini baklavice so izginile v rekordnem času....

6 komentarjev:

  1. tole je pa vse tako lepo - te voščilnice so zakon, sploh tako domiselne z nogometnim igriščem, pa za torto tudi vau, in to kar dve si naredila ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, kako ste mu vse lepo pripravili. Torti zgledata obe tako slastno in baklave tudi.
    Super si se znašla s čestitko za prijatelja.

    OdgovoriIzbriši
  3. mhmhm moram najprej sline pocedit po baklavah. Njami, dolgooo jih že nisem jedla. Krasni torti in čestitka, seveda!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridnaaaaa...
    Jaz sem bila na sreco delezna teh sladkih dobrot.
    Cestitka je super. Enkrat me bos naucila...

    OdgovoriIzbriši
  5. Voščilnica je čudovita!!! Joj...domače baklave...kako bi vam jih z veseljem pomagala `zmazati` :-)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Super igrišče. Tudi sladice izgledajo zelo njaaami ;-)

    OdgovoriIzbriši