ponedeljek, 18. julij 2016

Knjižna kazala za zahvalo

Kar nekaj časa je že minilo od moje zadnje objave. Primanjkuje mi časa za vse kar želim postoriti in ustvariti.
Konec junija sem izdelala nekaj malo drugačnih knjižnih kazal za osebno zahvalo. Da bo branje prijetnejše.


Dve knjižni kazali s sovicama... 


In dve z rožicama...z branjem rastemo...
Fotoaparat mi je malo ponagajal, a sem izdelke že oddala še preden sem ugotovila, da imam neuporabne posnetke.

Prijavljam:
- galerija meseca julija (Najlepši par: tag, drevo in metulji, odprtina v embalaži)

8 komentarjev:

  1. Luštna so tale tvoja kazala. In tudi škatlice so lepe s tinino čipko, da se malo vidi skozi. Super si skompletirala.
    p.s. In hvala za vse čudovite komentarje <3 tudi, če si bila na dopustu, si hitro nadoknadila in vse prečekirala.

    OdgovoriIzbriši
  2. kako so lepa kazala in te škatlice, ravno prav čipkaste, da se malo vidi skozi, ja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kazala, kot kompletki za oddajo so zeeelo lepa. LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Jasmina, kako lepa kazala si naredila...odlična ideja za tag in si jo z veseljem izposodim, če lahko :-).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda. To je pravzaprav zelo lep kompliment, da mi Tina, Najlepši par, to napiše.

      Izbriši