četrtek, 04. maj 2017

Sivka na voščilnici

K izdelavi tokratne voščilnice me je navdihnilo več stvari:
1. potreba po izdelavi voščilnice za prihajajoče praznovanje
2. nove šablone Najlepši par
3. izziv Ko me inspirira

Šablonice sivke, ki jih je za Rayher izdelala Tina Baša, so bile že zelo dolgo na mojem seznamu želja.
Pred prazniki pa sem pri ustvarjalni prijateljici videla prečudovito voščilnico s sivko, ki me je končno spodbudila k nakupu. Seveda sem morala vzeti še pravokotnike in....

Ravno prav pa je prišla tudi priložnost za izdelavo voščilnice za 70 letnico ter izziv Ko me inspirira, ki ga imata Tina in Vladka na temo drsnih voščilnic.
In takole metuljček leta okoli šopka sivke.


Lansko leto sem izdelala kar nekaj drsečih voščilnic, npr. tale nogometna in tale in tale kolesarska.
Potem pa sem nanje kar malo pozabila. Hvala Tina in Vladka, da ste me z izzivom spodbudili k ponovni izdelavi.

Prilagam še video drsečega metuljčka.
video


Voščilnico prijavljam:
galerija meseca maja Najlepši par (valoviti pravokotniki, sivka, številke in mašnica)
- izziv Ko me inspirira #58, ki ga imata Tina in Vladka na temo drsnih voščilnic.

10 komentarjev:

  1. Uh, se bo metuljček napil sladkega nektarja, da bo komaj odletel.
    Zelo lepa voščilnica v krasnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jasmina, ustvarjanje drsećih je nalezljivo, preverjeno ;)
    Boš videla, še kakšna bo nastala :)

    Krasno voščilnico si naredila in super uporabila sivko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično si tole skombinirala in zelo mi je všeč, kako metulj preletava sivko. Sem vesela, da sva te znova spodbudili k izdelavi tovrstne voščilnice. Hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita drsalnica, zasanjana in nežna! komaj čakam, da zacveti sivka okrog mojega doma...
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj sivka in metuljčke, čisto po moje. Voščilnica mi je takoj padla v oči. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  6. vau, krasna ideja in kako lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Nežna, cveteča in dišeča voščilnica.
    Všeč mi je kako metulj leta okoli šopka sivke.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jasmina, čudovita je...tako zelo mi je všeč ideja o metuljčku, ki leti okrog šopka...

    OdgovoriIzbriši